איך באמת מחשבים לכם את דמי הניהול בקופת הגמל?
אתם רואים אחוז שנתי, אבל החיוב יורד כל חודש. נשמע פשוט? פעם זה היה מקור לבלבול גדול וכאב ראש לא קטן. בואו נבין אחת ולתמיד איך עובדת השיטה היום, כמה זה עולה לכם בפועל, ומה אתם יכולים לעשות בנידון.

חדשLirot 3.0 — ייתכנו באגים זמנייםהשקנו את Lirot 3.0 — ייתכנו באגים ותקלות זמניות.
אתם רואים אחוז שנתי, אבל החיוב יורד כל חודש. נשמע פשוט? פעם זה היה מקור לבלבול גדול וכאב ראש לא קטן. בואו נבין אחת ולתמיד איך עובדת השיטה היום, כמה זה עולה לכם בפועל, ומה אתם יכולים לעשות בנידון.
